14 ASTEA
(7-11/05/18)
Kaixo!
Aste honetan, Pikler Lozcy ren bideo bat ikusi dugu klasean. Pikler loczy-ren orrialdea uzten dizuet informazio gehiago lortzeko. https://www.piklerloczy.org/ Metodologia hau ekarpen oso interesgarriak egin dituztehaur hezkuntzan.
Kaixo!
Aste honetan, Pikler Lozcy ren bideo bat ikusi dugu klasean. Pikler loczy-ren orrialdea uzten dizuet informazio gehiago lortzeko. https://www.piklerloczy.org/ Metodologia hau ekarpen oso interesgarriak egin dituztehaur hezkuntzan.
Bideo honetan, oso garrantzitsua da umeari egiten ustea umea behin eta berriz bere gaitsunak frogatzen dituelako. Umearentzat baita ere lagungarria da aukertzeko aukera izatea. Hau da , hezitzailea ez dio ezer inposatuko.
Horregatik irakasleak umeei adaptatu behar dira eta umek hezitzaileei.Beraien ustez, umearen jolas espontaneoa ikerketa bat da ezagutzeko eta ikertzeko.
Hezitzailea duen papera oso interesgarria da umearen gradu psikomotorra aztertzen dute umea inguru seguru,erlaxtua eta saindu batean dagoenean.
Bideo honetatik, arreta deitu nauena hurrengo hitzak izan dira:"Es un laboratorio magnifico del modo en el que un bebe se construye".
Beraz, bideo honetatik ateratzen ditudan ondorioak dira umeekin enpatia izan behar dugula, ez dugu gure sentimenduak adierazi behar baina sentimenduaz egin behar dugu gure lana.
Bukatzeko ebaluazioaz, hitz egiten dute esanez, ebaluaketa jarraitua umeari uzten dio prozesu hori egiteko denbora dela.
Ostiralean, behatzaileak urkezpen bat egin zuten "documentar la vida de los niños en la escuela" liburuari buruz.
Aurkezpenean behaketaren definizioa eman zuten: Ezagutza ezberdinen iturria da eta gure interpretazioa eskatzen du.
Dokumentatzeko erabakiak azldu zuten:
- Zer, nola eta zergatik: Zertan behatu behar dugu jakin behar dugu
- Baliabideak: Irakaslea gela zabal bat izan behar du material guztia gordetzeko eta hausnartzeko.
- Ikaketa tresna eta harremanezkoa: Behatutako monentuk ez dira linealak izango prozesua kontuan izan behar dugu.
- Prozesu ezberdinei ikusgaitasuna eman: Ez dago dokumentazio forma bakarra
- Entzun dokumentatzeko: Umea ikaskuntzaren protagonista dira eta ezinbestekoa da behaketa espazioa sortu
- Barne entzuketaren pedagogia: Ez da bakarrik entzun behar klima sortu baizik, pentsaera irekia eskatzen da, irakasle eatikaslearen artean harremana izan behar du,jarrera oso garrantzitsua da prozesua aurrera eramateko.
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina